پت واش

شما تجربه پیاده‌روی با سگ را دوست دارید. بردن دوستتان به گشت و گذار و بازی کردن، چیزی است که باعث افتخار شما می‌شود! پنج نکته زیر را که احتمالاً درباره گردش سگ نمی‌دانستید، بخوانید.

جلوی سگت راه برو

هنگام پیاده‌روی با سگ خود، او باید در کنار شما یا پشت سرتان راه برود. از نظر او، کسی که جلوتر راه می‌رود رهبر گروه است. اگر او جلوتر راه برود، رهبر گروه خواهد بود. این ممکن است برای شما و سگتان خوب نباشد. شما باید اولین نفری باشید که بیرون می‌رود و اولین نفری که بعد از پیاده‌روی وارد خانه  می‌شود.

از یک بند قلاده کوتاه استفاده کن

این برای کنترل بهتر بسیار مهم است. به عنوان مثال استفاده از یک بند قلاده جمع‌شونده را توصیه نمی کنیم . برای برقراری ارتباط مناسب، راهنمایی و هدایت سگ خود، بند را به بالای گردن وصل کنید.

در طول پیاده‌روی به سگ خود پاداش بده

هنگامی که می‌بینید سگ شما رفتار مناسبی داشته و مسیر خود را به درستی حفظ می‌کند، با اجازه دادن برای حرکت آزادانه به اطراف و بو کردن به او پاداش بدهید. زمان پاداش همیشه باید کمتر از زمان متمرکز بر پیاده‌روی باشد. سگ شما باید با فرمان شما شروع به حرکت کند .

نیازهای پیاده‌روی سگ خود را برآورده کن

سگ ها باید از طریق پیاده‌روی ورزش کرده و سرگرم شوند. یک سگ کسل معمولاً خرابکار می‌شود و زیاد پارس می‌کند. نیازهای ورزشی سگ‌ها بسته به نژادشان متفاوت است. نیازهای ورزشی مخصوص نژاد سگ خود را بشناسید و تلاش خود را برای برآورده کردن آن‌ها انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.